[Vandaag@@] AEK Antwerp kijken live 30 augustus 2023
sporza
KIJKEN== Antwerp - AEK Live Op Tv - SurveyMonkey
Voetbalwedstrijden die Vandaag Live worden uitgezondenBekijk het tijdschema en zie welke voetbal wedstrijden vandaag op televisie worden uitgezonden. Naar welke voetbalwedstrijd ga jij vandaag kijken? Voetbal Wedstrijden van 30 augustus 2023 Afgelopen(00:00)SC Internacional Club Bolivar Copa Libertadores ESPN 21:00AEK Athene Royal Antwerp FC Champions League Ziggo SportZiggo Sport Select 21:00Doncaster Rovers Everton League Cup Viaplay 21:00FC Kopenhagen Raków Czestochowa Ziggo Sport Tennis 21:00PSV Eindhoven Rangers F. C.
Coach van AEK Athene plaatst Antwerp in de favorietenrol: "We zijn op dit moment in het nadeel"Antwerp en AEK Athene kijken elkaar woensdagavond in de ogen. Een plek in de groepsfase staat op het spel. Matias Jesus Almeyda, coach van AEK Athene, plaatst Antwerp in de favorietenrol. "We zijn op dit moment in het nadeel, tegen een team waarvan het grootste wapen snelheid in de tegenaanval is", beseft hun coach Almeyda. AEK Athene moet namelijk een 1-0 achterstand proberen goed te maken tegen Antwerp. "We kunnen dus niet wanhopig op zoek gaan naar een doelpunt en hierbij onze organisatie op het veld verliezen.
"Ik had het gevoel dat mijn rol bij Antwerp nog niet was uitgespeeld"Antwerp kan ook dit seizoen weer rekenen op Mandela Keita. De middenvelder moest wel lang wachten op zijn transfer, want OHL liet hem niet zomaar gaan. Ook Genoa en Nice klopten aan voor Keita, maar vingen bot. "Aanbiedingen van Âandere clubs bekijk en bespreek ik met mijn makelaar", aldus Keita bij Gazet Van Antwerpen. "Toch had ik niet het gevoel dat mijn toekomst in het buitenland zou liggen. Ik wist niet met 100% zekerheid hoe de Âonderhandelingen zouden Âaflopen, maar ik had er wel een goed oog in. " Keita is blij dat hij nu kan meestrijden voor de Champions League met Antwerp.
AEK - Antwerp. Voorbeschouwing en voorspelling - azscore.com
Na de wedstrijd kan je op deze pagina terecht voor een uitgebreide nabeschouwing met alles wat je over deze wedstrijd moet weten. LIVE AEK Athene - Antwerp 0-0 Vanaf woensdag 30 augustus 2023 om 21:00 uur kan je op deze pagina alle updates van de wedstrijd AEK Athene - Antwerp volgen via onze live update stream. De aftrap vindt plaats over 19 uur, 3 minuten en 3 seconden. Video hoogtepunten en samenvatting AEK Athene - Antwerp Opstellingen AEK Athene - Antwerp De opstellingen van beide teams zijn op dit moment nog niet bekend. Zodra de opstellingen bekend zijn zullen we deze hier vermelden.
'Zware tegenslag voor Overmars en Antwerp in aanloop naar clash AEK AtheneZondag 27 augustus 2023 - 17:00 I door Redactie Antwerp moet zich concentreren op twee fronten: sportief met de return tegen AEK Athene in de Champions League-voorronde en op de transfermarkt. Woensdag zal het letterlijk en figuurlijk zweten zijn in Griekenland, maar ondertussen doet Marc Overmars er ook alles aan om de ploeg nog verder te versterken.
[[LIVESTREAM]] Antwerp AEK kijken live 22.08.2023 Je kan de
(((online))) Panathinaikos Braga kijken 29 augustus 2023 Liv
Voorbeschouwing AEK Athene - Antwerp Champions League 2023/2024 || 30-08-2023 om 21:00 uurIn de Champions League 2023/2024 neemt AEK Athene het woensdag 30 augustus 2023 om 21:00 uur in eigen huis op tegen Antwerp. De wedstrijd wordt gespeeld in OPEL ARENA in Mainz. Via de AEK Athene - Antwerp live update stream op deze pagina blijf je gedurende de wedstrijd op de hoogte van alle belangrijke gebeurtenissen in het stadion. Voorafgaand aan de wedstrijd vind je op deze pagina een voorbeschouwing en zodra deze bekend zijn de opstellingen van de beide teams.
TV-Gids sport - Het Nieuwsblad